Managementul echipei este cel mai important lucru într-o companie.
Cum te vei înconjura numai de oameni buni? În cei peste 10 ani ca executiv în companii de producție, am învățat că cel mai important pentru oamenii din echipă, e să le vorbesc. Este important să le arat încredere. Să le deleg responsabilități și să mă ocup de dezvoltarea lor!
Am căutat mereu să le arăt direcția. Am căutat să le arăt că am mai multe scenarii, că știu să aleg împreuna cu ei opțiunile cele mai potrivite pentru companie și dezvoltarea lor și oamenii buni m-au urmat.
Zece abilități ale echipei de management care vă vor face munca mult mai ușoară:
1. Angajați oamenii potriviți
2. Stabiliți obiective realizabile pentru echipă
3. Mențineți o comunicare deschisă
4. Încurajează atmosfera pozitivă în echipa ta
5. Delegați responsabilitățile într-un mod echilibrat
6. Discutați despre sarcinile echipei și rezolvați problemele apărute
7. Oferiți feedback constructiv și recompensați public pe cei vrednici
8. Faceți-vă partea dumneavoastră
9. Stăpânește gestiunea conflictelor
10. Fii entuziast, sărbătorești victoriile
Asta caută ei de fapt la un manager, însă practica arată altfel! Putini manageri știu cum să se înconjoare de oameni buni!
Așadar, stai de vorba cu fiecare. Vorbește-le despre viziunea ta, împărtășește-le obiectivele strategice ale companiei, stabiliți obiectivele operaționale și agreați bugetele. Apoi, lasă-i pe ei să-și formeze echipele! Învață-i metodologii, ca să nu lucreze empiric, învață-i să întocmească scenarii, să aleagă opțiuni, să ia decizii și să acționeze! Si foarte important, învață-i să fie cu mintea în viitor și vor înțelege că intre trecut și viitor nu există simetrie! Astfel nu se vor mai gândi la ziua de mâine ca la un alt ieri!
Managementul echipei este o artă care necesită cunoștințe competente despre cum să gestionezi diferite talente în timp ce le reunești cu succes. Ca manager de echipă de succes, ar trebui să înțelegem dinamica echipei chiar de la început până la sfârșit. În acest sens, o echipă bine compusă ar fi ușor de gestionat delegând responsabilități în urma competențelor membrilor echipei.