adplus-dvertising

Probleme mari întâmpinate de clienți în magazinele Lidl, Kaufland, Auchan și Carrefour. Anunțul ajuns viral pe internet

Românii care merg la Lidl, Kaufland, Auchan sau Carrefour se confruntă cu probleme, iar motivul nemulțumirii a ajuns viral pe internet, relatează romaniatv.net

Românilor nu le convine deloc digitalizarea pe care aceste lanțuri de magazine, Lidl, Kaufland, Auchan și Carrefour, le-o impun. Nu le place deloc faptul că trebuie să-și scaneze de unii singuri produsele la casele de marcat fiindcă au multe erori și tot trebuie să stea la coadă.

Problemele întâmpinate de clienți în magazinele Lidl, Kaufland, Auchan și Carrefour.

Spre exemplu, recent, o femeie din cartierul Giulești și-a povestit pățania cu cei patru retaileri pe un grup de Facebook. Mesajul ei a devenit viral pe internet. Femeia a spus că nu i se pare în regulă ca după ce termina cumpărăturile să mai fie oprită la o altă coadă ca să arate bonul fiscal.

”Dragă Lidl, Auchan, Carrefour, Kaufland și toate celelalte magazine care au case de marcat automate. Vă îndreptați acum spre case de marcat automate aproape exclusiv. Doamna care verifica bonurile la ieșire oprea pe toată lumea. Nu am ales să particip la acea nerozie, deja. Îmi umplusem coșul, am golit coșul, am scanat articolele, mi-am umplut din nou coșul. Am auzit-o spunând “umm – Scuzați-mă” în timp ce continuam să merg și am ridicat bonul deasupra capului meu, părăsind magazinul. Fie aveți încredere în mine să fac singur plata, fie puneți casierele înapoi la locul lor, așa cum era înainte. Nu sunt interesat să dovedesc că am făcut treaba pentru voi”, a scris o femeie pe un grup de Facebook.

Clienta le-a recomandat reprezentanților supermarketurilor să nu renunțe de tot la angajarea de casieri. În plus, nu i se pare corect că nu are parte de niciun beneficiu, ținând cont că îndeplinește un rol pentru care ar trebui să se facă angajări.

”Dacă vreți ca eu să fiu un casier fără pregătire, atunci aceasta este problema voastră, nu a mea. Continuați să angajați tineri și să le oferiți oportunități de muncă. NU NE PLĂTIȚI SĂ NE SCANĂM PROPIILE CUMPĂRĂTURI. NU NE OFERIȚI REDUCERE DE ANGAJAT PENTRU A LUCRA PENTRU VOI. Semnat… Noi toți. Acestea sunt locuri de muncă de care avem nevoie atât tinerii cât și cei în vârstă.”, a mai scris femeia respectivă.

Mai mulți români s-au plâns de această situație, iar unii din ei au spus că nu au întâlnit probleme de genul acesta în țări precum Germania sau Austria. ”Eu mereu ma încurc la casele de marcat. În Austria și Germania nu exista asa ceva”, a comentat o doamnă la postare.

Clienților li s-a întâmplat să le dea eroare după ce și-au scanat produsele la casă. Apoi au fost nevoiți să le marcheze din nou. De multe ori acestora nu le e clar dacă li s-a procesat sau nu plata, chiar dacă pe aplicațiile bancare le apare că s-a efectuat.

”Total de acord. Frumos e cand intra casa in eroare la procesare plata și vine și zice ca trebuie sa scanezi din nou sau alta situatie cand vrea sa te prostească sa platești de 2 ori ca vezi domne nu s-a procesat plata, dar pe telefon se vede clar ca ai suma blocată”, s-a mai plâns și un domn.

Îți recomandăm:

Idei bune, executate greșit: casele automate din supermarket

cuvinte cheie: probleme Lidl Auchan Kaufland Carrefour

Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Project-E și pe Google News

Project-E
Project-E
Project-E formează o comunitate de autori ce doresc să împărtășească din experiența și cunoștințele proprii pentru a oferi o perspectivă pozitivă societății. Abordăm teme economice, vorbim despre societate, educație și despre experiențe de viață. Membrii comunității Project-E sunt profesioniști care prin exemplul propriu doresc să aducă un plus de valoare societății românești

Recente

Educatie Financiara

Asigurari

ÎȚI RECOMANDĂM

Comentarii

Project-E aplică noua politică de protecție a datelor cu caracter personal și modificările propuse de Regulamentul (UE) 2016/679. Prin continuarea navigării pe platforma noastră confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica Cookie.

Salvat!
Setări Cookie

Project-E aplică noua politică de protecție a datelor cu caracter personal și modificările propuse de Regulamentul (UE) 2016/679. Prin continuarea navigării pe platforma noastră confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica Cookie.

Cookie-urile necesare sunt absolut esențiale pentru ca site-ul să funcționeze corect. Această categorie include numai cookie-uri care asigură funcționalități de bază și caracteristici de securitate ale site-ului. Aceste cookie-uri nu stochează nicio informație personală.

  • cookielawinfo-checkbox-{nume-sectiune}
  • wordpress_gdpr_cookies_allowed
  • wordpress_gdpr_cookies_declined
  • wordpress_gdpr_allowed_services PHPSESSID

Refuz toate
Accept toate