adplus-dvertising

Autostrada București Nord demarează în forță: Proiectul transformă radical harta infrastructurii românești

Autostrada București Nord demarează în forță: Proiectul transformă radical harta infrastructurii românești.

Lucrările efective pentru construirea viaductului peste Lacul Cernica, situat pe Lotul 4 al Autostrăzii A0 București Nord, pot fi demarate de către UMB. După un interval de peste doi ani, Ministerul Transporturilor a emis Autorizația de Construire pentru această structură vitală, care se întinde pe o lungime de 1274 de metri peste Lacul Cernica. Acest viaduct reprezintă cea mai importantă componentă a lotului de autostradă între Autostrada Soarelui – A2 și Pantelimon/Cernica, lotul având în total o lungime de 4,5 kilometri.

În aprilie 2023, acum un an, Ministerul Transporturilor a emis Autorizația de Construire pentru Etapa I, parțială, care nu includea viaductul și pasajul peste linia CFR București – Oltenița. Valoarea lucrărilor autorizate în acest stadiu a fost de 52 de milioane de lei, în timp ce contractul semnat în 2020 prevedea suma de 312 milioane de lei. Durata estimată a lucrărilor este de 18 luni.

Autostrada București Nord demarează în forță. Autorizația de construcție pentru Etapa II, care cuprinde construcția pilonilor viaductului Cernica (19 piloni) și pasajul CFR Oltenița (împreună cu racordările la terasamente), are o valoare de 220 de milioane de lei. Astfel, cele două autorizații emise până în prezent acoperă lucrările în valoare de 272 de milioane de lei din contractul total în sumă de 312 milioane de lei.

Autostrada București Nord
Autostrada București Nord

Lotul 4, situat între Cernica/Pantelimon și Autostrada A2, cuprinde lucrările de construcție și amenajare a infrastructurii rutiere, inclusiv viaductul peste Lacul Cernica și pasajul peste linia ferată CFR Oltenița. Este o parte esențială a proiectului de dezvoltare a autostrăzii, având în vedere importanța sa în conectarea între București și A2.

Lotul 4 Nord al Autostrăzii A0, situat între București și Constanța, cuprinde o serie de elemente esențiale, printre care se numără:

  • Un pasaj peste calea ferată București Sud – Oltenița, având o lungime de 504 de metri și situat la kilometrul 51+077.
  • Un pod peste autostradă ce traversează Lacul Cernica și include și o porțiune inițială a podului, cu Culeea C1 și pilonii P1 și P2, cu o lungime totală de 1274 de metri, amplasat la kilometrul 49+157.

Lotul 4 Nord al Autostrăzii A0 are o lungime totală de 4,47 kilometri și traversează teritoriul județului Ilfov, între DN3 și începutul nodului rutier A2 (București-Constanța), pe teritoriul localităților Pantelimon și Cernica. După intersecția cu DN3 la kilometrul 47+550, traseul autostrăzii continuă ocolind proprietatea Mănăstirii Cernica, intersectează DJ301 și apoi trece peste Lacul Cernica.

Lotul 4 este în continuarea primului lot al Autostrăzii A0 Sud (lotul Alsim Alarko), care urmează să fie deschis la sfârșitul verii, și va fi conectat la Pantelimon prin intermediul lotului 3 Nord, care va fi construit de către compania chineză CCECC.

Îți recomandăm:

Infrastructura României apasă pedala de accelerație: Drumul de mare viteză care schimbă în mod radical harta conexiunilor strategice regionale

cuvinte cheie: Autostrada București Nord

Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Project-E și pe Google News

Project-E
Project-E
Project-E formează o comunitate de autori ce doresc să împărtășească din experiența și cunoștințele proprii pentru a oferi o perspectivă pozitivă societății. Abordăm teme economice, vorbim despre societate, educație și despre experiențe de viață. Membrii comunității Project-E sunt profesioniști care prin exemplul propriu doresc să aducă un plus de valoare societății românești

Recente

Educatie Financiara

Asigurari

ÎȚI RECOMANDĂM

Comentarii

Project-E aplică noua politică de protecție a datelor cu caracter personal și modificările propuse de Regulamentul (UE) 2016/679. Prin continuarea navigării pe platforma noastră confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica Cookie.

Salvat!
Setări Cookie

Project-E aplică noua politică de protecție a datelor cu caracter personal și modificările propuse de Regulamentul (UE) 2016/679. Prin continuarea navigării pe platforma noastră confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica Cookie.

Cookie-urile necesare sunt absolut esențiale pentru ca site-ul să funcționeze corect. Această categorie include numai cookie-uri care asigură funcționalități de bază și caracteristici de securitate ale site-ului. Aceste cookie-uri nu stochează nicio informație personală.

  • cookielawinfo-checkbox-{nume-sectiune}
  • wordpress_gdpr_cookies_allowed
  • wordpress_gdpr_cookies_declined
  • wordpress_gdpr_allowed_services PHPSESSID

Refuz toate
Accept toate