adplus-dvertising

Moment istoric în evoluția infrastructurii rutiere din România pentru autostrada cu 31 poduri, pasaje și viaducte: Documentația a fost semnată!

Alternativa Techirghiol, autostrada care va deveni coloana vertebrală a infrastructurii rutiere în sudul litoralului intră în linie dreaptă. Cu o viziune amplă asupra viitorului, Ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, a dezvăluit marți un pas semnificativ: CNAIR a trimis către ANAP documentația crucială pentru autostrada ce promite să revoluționeze conectivitatea în sudul litoralului – Alternativa Techirghiol. Cu o lungime de aproximativ 30 de kilometri, acest proiect ambițios este planificat să prindă viață în doar 48 de luni. Un salt imens către mobilitatea modernă și eficientă!

Știrea zilei a venit ca un fulger: CNAIR a expediat către ANAP toată documentația necesară pentru autostrada mult-așteptată, Alternativa Techirghiol. Cu pași hotărâți, proiectul se apropie cu fiecare zi de realitate. O veste care alimentează speranța că șoseaua modernă va deveni o realitate în curând!

„Pas important pentru construcția unei noi autostrăzi: Alternativa Techirghiol (30,6 km)! CNAIR a transmis, astăzi (marți, n.r.), la ANAP documentația de atribuire a contractului pentru proiectarea și execuția acestei autostrăzi, care prevede o perioadă de realizare de 48 de luni (12 luni proiectare și 36 de luni execuție)”, a scris ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, pe propriul cont de socializare.

Noua autostradă va fi coloana vertebrală a conectivității din sudul litoralului românesc, oferind o rută vitală între Autostrada București-Constanța (A2) și Centura Constanța (A4). Alternativa Techirghiol va servi ca o alternativă modernă și necesară la Drumul Național 39, cunoscut pentru supraaglomerare, mai ales în sezonul estival.

Traseul Autostrăzii Alternativa Techirghiol va fi un pas hotărâtor în facilitarea accesului către numeroase localități de-a lungul litoralului, inclusiv Agigea, Topraisar, Techirghiol, Eforie și Tuzla. Cu deschiderea acestei autostrăzi, ministrul Grindeanu deschide noi perspective pentru mobilitatea și dezvoltarea regiunii, anticipând un viitor mai eficient și mai bine conectat pentru România.

Cristian Pistol, directorul general al CNAIR, a subliniat că pe întregul traseu al autostrăzii vor fi edificate 31 de poduri, pasaje și viaducte, împreună cu 6 parcări, un centru de întreținere și coordonare, și un punct de sprijin esențial. Cu grijă pentru mediu, proiectul va include și plantarea a 85 de hectare de perdele forestiere, menite să protejeze și să îmbunătățească mediul înconjurător. Aceste măsuri subliniază angajamentul pentru construcție durabilă și grijă pentru viitorul nostru comun.

Traseu Alternativa Techirghiol:

Alternativa Techirghiol
Alternativa Techirghiol

De asemenea, lucrările la Autostrada București avansează cu pași hotărâți către finalizare, dezvăluie Cristian Pistol, directorul general al CNAIR. Progresul este vizibil în construcția celor 31 de poduri, pasaje și viaducte, împreună cu cele 6 parcări, centru de întreținere și punct de sprijin esențial. Cu un ochi atent la mediu, proiectul include și plantarea a 85 de hectare de perdele forestiere pentru protejarea peisajului înconjurător. O demonstrație clară a angajamentului României pentru o construcție sustenabilă și responsabilă.

Autostrada București se apropie tot mai mult de finalizare, cu progrese remarcabile înregistrate de echipa de construcție. Grecii de la Aktor au montat în cursul nopții trecute primele două grinzi duble metalice pe deschiderea centrală a pasajului peste calea ferată, o acțiune care a necesitat întreruperea totală a circulației feroviare în șantierul A0 Sud Lot 3. Autoritățile anunță că următoarele patru grinzi duble vor fi montate în nopțile următoare.

Echipa constructorilor de la Aktor România, parte a Grupului Intrakat, a finalizat și montat toate cele șase grinzi metalice care alcătuiesc secțiunea centrală a viitorului nod rutier peste autostrada A1, în apropierea localității Ciorogârla. Această realizare impresionantă este parte a Lotului 3 al Autostrăzii A0 București Sud.

Următoarea etapă, sudarea grinzilor și a structurii, este planificată pentru următoarele 10-11 zile.

După finalizare, pasajul peste A1 va cântări peste 540 de tone și va fi protejat cu 5 tone de vopsea, conform declarațiilor lui Bogdan Mezei, directorul de proiect al șantierului Aktor de pe Lotul 3 al A0 Sud.

Până în septembrie 2024, constructorul ar urma să finalizeze lucrările și să pună în funcțiune lotul de 18 km.

Lotul 3 al A0 Sud leagă DN6, în zona Bragadiru – Cornetu, până la A1, în zona localităților Ciorogârla – Dragomirești Vale (inclusiv nodul rutier dintre A0 și A1) și are o lungime de 18 km.

Îți recomandăm:

În România va demara în forță o investiție mult așteptată: 300 de milioane de euro pentru un drum expres visat de toți românii

cuvinte cheie: Alternativa Techirghiol

Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Project-E și pe Google News

Project-E
Project-E
Project-E formează o comunitate de autori ce doresc să împărtășească din experiența și cunoștințele proprii pentru a oferi o perspectivă pozitivă societății. Abordăm teme economice, vorbim despre societate, educație și despre experiențe de viață. Membrii comunității Project-E sunt profesioniști care prin exemplul propriu doresc să aducă un plus de valoare societății românești

Recente

Educatie Financiara

Asigurari

ÎȚI RECOMANDĂM

Comentarii

Project-E aplică noua politică de protecție a datelor cu caracter personal și modificările propuse de Regulamentul (UE) 2016/679. Prin continuarea navigării pe platforma noastră confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica Cookie.

Salvat!
Setări Cookie

Project-E aplică noua politică de protecție a datelor cu caracter personal și modificările propuse de Regulamentul (UE) 2016/679. Prin continuarea navigării pe platforma noastră confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica Cookie.

Cookie-urile necesare sunt absolut esențiale pentru ca site-ul să funcționeze corect. Această categorie include numai cookie-uri care asigură funcționalități de bază și caracteristici de securitate ale site-ului. Aceste cookie-uri nu stochează nicio informație personală.

  • cookielawinfo-checkbox-{nume-sectiune}
  • wordpress_gdpr_cookies_allowed
  • wordpress_gdpr_cookies_declined
  • wordpress_gdpr_allowed_services PHPSESSID

Refuz toate
Accept toate