Bitdefender extinde parteneriatul cu Scuderia Ferrari. Întreaga planetă va fi cu ochii pe compania românească.
Producătorul global de soluții de securitate informatică Bitdefender, partener al echipei Scuderia Ferrari, a dezvăluit noutățile pentru sezonul 2024 ale parteneriatului cu echipa de Formula 1. Noile elemente includ o amplasare mai bună a logo-ului Bitdefender și a simbolului de brand pe căștile piloților Scuderia Ferrari și pe tricourile oficiale atât ale celor doi piloți, cât și ale șefului echipei. În 2024, parteneriatul dintre Bitdefender și Scuderia Ferrari va integra, de asemenea, evenimente private cu piloții și membrii echipei tehnice, tururi rapide pe circuitul Fiorano din Italia, vizite ale fabricii, acces la boxe și alte activități exclusive de marketing.
Principalele noutăți sunt:
Expunere sporită a brandului prin amplasarea simbolului de brand lângă logo-ul Bitdefender pe căștile piloților Ferrari.
Logo afișat pe tricourile piloților și ale șefului echipei, începând cu Marele Premiu din Bahrain 2024, precum și pe costumele de curse și uniformele echipei, inclusiv pe echipamentele piloților. Poziționare strategică a logo-ului Bitdefender și a simbolului de brand pe părțile sistemului halo de pe monopostul SF-24 condus de către Charles Leclerc și Carlos Sainz.
„Suntem încântați să marcăm debutul noului sezon alături de partenerii noștri de la Scuderia Ferrari. Fanii vor observa de acum o vizibilitate sporită a brandului Bitdefender pe elementele de siguranță critice menite să protejeze piloții: costumele, casca și dispozitivul halo de pe monopost. În urma extinderii parteneriatului nostru cu Ferrari în mai 2023, când soluțiile Bitdefender au fost integrate în operațiunile de securitate ale companiei, am ajustat modul în care logo-ul nostru este amplasat pe aceste elemente pentru a sublinia dedicarea noastră în a proteja datele clienților și a le câștiga încrederea în lupta continuă împotriva criminalității cibernetice” – Florin Talpeș, CEO și cofondator al Bitdefender.
Anul trecut, Bitdefender a extins parteneriatul cu Ferrari S.p.A. furnizând soluția Bitdefender Advanced Threat Intelligence pentru operațiunile de securitate informatică de la nivel global ale companiei. Ferrari S.p.A. a integrat Bitdefender Advanced Threat Intelligence în centrul său de operațiuni de Securitate (SOC) pentru a ajuta analiștii în securitate informatică de la Ferrari să valideze și să trieze mai rapid alertele, să îmbunătățească capabilitățile de threat hunting și de răspuns la incidente de securitate informatică.
Parteneriatul este o aliniere naturală între cele două companii, evidențiind puterea datelor, a oamenilor și a mașinilor care lucrează împreună pentru a excela, se arată într-un comunicat Bitdefender.
Bitdefender, compania înfiinţată de doi „întreprinzători” români, după cum le place soţilor Talpeş să îşi spună, accelerează în cursa pentru notorietate globală odată cu anunţul unui nou nivel al parteneriatului cu Ferrari, făcut chiar acasă la producătorul de automobile de lux. Iar această recunoaştere îl determină pe Florin Talpeş să spună, referindu-se la mult discutata posibilă listare a companiei: „Prin parteneriatul cu Ferrari, am ieşit deja puţin pe bursă”, scria zf.ro. la începutul parteneriatului dintre cele două companii.
Îți recomandăm:
Fabricanţii europeni de maşini electrice sunt în dificultate