adplus-dvertising

Gigantul auto Volkswagen vrea să recurgă la concedieri de mii de angajați la nivel mondial, ca parte a planului de reducere a cheltuielilor cu 10 miliarde de euro în trei ani: „Costurile mari și productivitatea scăzută fac mașinile VW necompetitive”

Gigantul auto Volkswagen vrea să recurgă la concedieri pentru a-și optimiza operațiunile. Volkswagen și-a informat angajații că urmează să facă mii de concedieri de personal, anul viitor. Inițiativa Volkswagen este parte a unui program de reducere a cheltuielilor până în 2026, deși precizează că nu a stabilit încă un obiectiv clar în acest sens. Un purtător de cuvânt al Volkswagen a declarat că toate costurile și domeniile vor fi analizate în mod critic. Nu există un obiectiv final de reducere a numărului de angajați la Volkswagen.”

Reducerea de personal va afecta zonele de proiectare și producție, având în vedere că Volkswagen se confruntă cu o cerere mai mică pentru vehiculele sale electrice, ale căror prețuri sunt mai mari decât cele ale mașinilor cu combustie internă.

Odată cu reducerea numărului de angajați, menită să sporească profitabilitatea companiei, directorul general, Oliver Blume, intenționează ca Volkswagen, aflată în dificultate de mult timp, să economisească 10 miliarde de euro până în 2026.

Valul de concedieri al Volkswagen va avea loc în contextul în care economia Germaniei s-a contractat în ultimele trei luni. Producția industrială din Germania a scăzut în septembrie cu 1,5%, la cel mai mic nivel înregistrat din 2020, pe fondul declinului industriei auto. Vânzările în străinătate, în special în China, au început, de asemenea, să scadă. În ultimii ani, aceasta a devenit o piață importantă pentru producătorii de automobile de lux, însă Porsche, deținut parțial de Volkswagen, a suferit o scădere a veniturilor de 12% în primele nouă luni ale anului.

Prețuri Volkswagen, conform configuratorului VW

La o simplă configurare a unui model Volkswagen electric iese în evidență prețul exagerat al acestora. Cel mai ieftin model Volkswagen ID 3, în versiune standard, costă peste 43.000 euro.

Mai jos aveți rezultatul unei simulări realizate cu configuratorul de pe site-ul Volkswagen. Un model ID3 costă, fără niciun fel de opțiune adăugată, peste 43.000 euro. Din acest preț se scade subvenția de 10.200 euro (Rabla Plus).

Astfel de programe se desfășoară în întreaga Uniune Europeană.

Volkswagen concedieri
Volkswagen concedieri / Sursă foto: captură ecran configurator Volkswagen

Calculul Volkswagen este unul corect. Într-adevăr, modelele electrice sunt mult mai scumpe decât cele cu motor cu combustie sau cele hibride. Mai jos aveți prețurile pentru modelul Volkswagen Golf, un model care a făcut istorie, etalon pentru clasa compactă, un model extrem de apreciat de șoferi:

Volkswagen concedieri
Volkswagen concedieri / sursă foto; captură ecran Volkswagen configurator

Industria auto europeană simte tot mai mult presiunea pusă de chinezi. Cota de piață a mașinilor electrice chinezești în Europa a „explodat” în ultimii doi ani

​În ultimele luni tot mai multe companii chineze au anunțat lansarea pe noi piețe în Europa, iar la salonul de mobilitate de la Munchen a fost o prezență chineză record. Cota de piață a mașinilor electrice chineze a crescut cu mai mult de 100% în doi ani, iar „greii” industriei europene sunt neliniștiți și uneori furioși, relatează HotNews.

Un studiu al Schmidt Automotive Research făcut pe cele mai mari 18 piețe auto din Europa a arătat că în primele șapte luni din acest an au venit în Europa aproape la fel de multe mașini electrice ale unor producători chinezi, decât în întreg anul 2022.

Chinezii au ajuns să aibă, cu 86.000 de electrice livrate în șapte luni, un total de 8,3% pe piața europeană a mașinilor full-electrice. Ponderea era de numai 0,5% în 2019 și de 3,9% în 2021, mai arată datele. Marea Britanie este cea mai mare piață pentru mașinile electrice chinezești în Europa, cu aproximativ o treime din total.

Acum 15 ani chinezii încercau o primă intrare de proporții pe piața auto europeană, dar eșuau, mai ales din cauza problemelor de calitate. În 2022 chinezii au demarat o altă „invazie auto” a Europei și, de data asta, se pare că vor avea mai mult succes.

Cei cinci mari producători auto chinezi sunt Dongfeng Motor Corporation, SAIC Motor, FAW Group, BYD și Changan Automobile și au avut vânzări totale de peste 16 milioane de mașini în 2021.

Pentru prima data in istorie, cinci modele chinezesti au concurat pentru titlul de Mașina Anului în Europa. Și tot pentru prima dată în istorie un model chinezesc a intrat în finală. Chinezii au mari șanse să câștige

Pentru prima dată în istorie 5 modele din China au concurat pentru titlul de Mașina Anului în Europa. Pe listă se mai regăsesc și două autoturisme ale unor mărci europene, dar asamblate in China: Smart #1 și Volvo EX30.

Cei 59 de membri ai juriului care va acorda titlul de Car of the Year, au publicat lista preliminară a modelelor intrate în cursa pentru titlul de Mașina Anului 2024 în Europa. Cinci dintre cele 28 de autoturisme provin de la companii chinezesti. Alte două, cu toate că sunt comercializate de mărci europene, au China ca țară de producție.

  • BMW Seria 5
  • BMW XM
  • BYD Atto 3 – model chinezesc
  • BYD Dolphin – model chinezesc
  • BYD Han – model chinezesc
  • BYD Seal – model chinezesc
  • Fiat 600e
  • Ford Bronco
  • Honda CR-V
  • Honda e:NY1
  • Honda ZR-V
  • Hyundai Ioniq 6
  • Hyundai Kona
  • Jeep Grand Cherokee
  • Kia EV9
  • Lexus RZ
  • Lucid Air
  • Mercedes E-Class
  • Mercedes EQE SUV
  • Nio ET7 – model chinezesc
  • Peugeot E-3008 / 3008
  • Renault Espace
  • Renault Scenic
  • Smart #1
  • Toyota C-HR
  • Toyota Prius
  • Volkswagen ID.7
  • Volvo EX30

Câștigătorul prestigiosului trofeu Mașina Anului va fi dezvăluit pe 26 februarie 2024, la Salonul Auto de la Geneva. Modelul BYD Seal este unul dintre cele 7 modele auto care a intrat în finala COTY

Finalistele din această an, în ordine alfabetică, sunt:

  • BMW Serie 5
  • BYD Seal – primul automobil din China care ajunge în finala Car Of The Year,
  • Kia EV9 – model produs în Coreea,
  • Peugeot 3008 inclusiv ediția electrică,
  • Renault Scenic,
  • Toyota C-HR
  • Volvo EX30.

BYD este al doilea cel mai mare producător de mașini electrice din lume, după Tesla și Seal. Modelul din China a impresionat prin calitatea sa interioară și versiunea AWD de înaltă performanță. „Dinamic, este impresionant, cu o direcție incisivă, o manevrare ascuțită și o configurație fermă a suspensiei”, a scris Keith Adams pentru Car. Se va împlini visul lui BYD de a câștiga COTY24?

Îți recomandăm:

Președintele companiei Toyota, Akio Toyoda, prezice colapsul industriei auto la nivel mondial

cuvinte cheie: Volkswagen concedieri

Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Project-E și pe Google News

Project-E
Project-E
Project-E formează o comunitate de autori ce doresc să împărtășească din experiența și cunoștințele proprii pentru a oferi o perspectivă pozitivă societății. Abordăm teme economice, vorbim despre societate, educație și despre experiențe de viață. Membrii comunității Project-E sunt profesioniști care prin exemplul propriu doresc să aducă un plus de valoare societății românești

Recente

Educatie Financiara

Asigurari

ÎȚI RECOMANDĂM

Comentarii

Project-E aplică noua politică de protecție a datelor cu caracter personal și modificările propuse de Regulamentul (UE) 2016/679. Prin continuarea navigării pe platforma noastră confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica Cookie.

Salvat!
Setări Cookie

Project-E aplică noua politică de protecție a datelor cu caracter personal și modificările propuse de Regulamentul (UE) 2016/679. Prin continuarea navigării pe platforma noastră confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica Cookie.

Cookie-urile necesare sunt absolut esențiale pentru ca site-ul să funcționeze corect. Această categorie include numai cookie-uri care asigură funcționalități de bază și caracteristici de securitate ale site-ului. Aceste cookie-uri nu stochează nicio informație personală.

  • cookielawinfo-checkbox-{nume-sectiune}
  • wordpress_gdpr_cookies_allowed
  • wordpress_gdpr_cookies_declined
  • wordpress_gdpr_allowed_services PHPSESSID

Refuz toate
Accept toate