O aventură cu un tren care circulă pe ruta București Constanța este ceva nornal, se pare. Vorbim despre linia la care s-a anunțat garnitura, călătorii fiind nevoiți să treacă peste linii. Este vorba despre căldura insportabilă din tren, despre o întârziere de peste o oră și multe alte lucruri care nu își au locul în 2023. Dacă în țări precum Japonia astfel de lucruri sunt inacceptabile, în România sunt la ordinea zilei. În România, mersul trenurilor este târâiala trenurilor.
Deci, CFR Călători, apreciem sincer faptul că în toiul verii călătorim în vagoanele voastre a-așzis modernizate, fără aer condiționat, ce au temperaturi de peste 40 grade Celsius. Good job, guys!
Tocmai am citit că dezinsecția vagoanelor a fost realizată în data de 1 august 2023, adică astăzi.
Deci, să recapitulăm:
1. Linia la care a fost anunțat trenul a fost anunțată greșit. A trebuit să sărim peste linii pentru a ajunge la trenul nostru.
2. Ușile nu se deschideau. A trebuit sa urcăm în vagonul 1 pentru a ajunge la locurile noastre din vagonul 3.
3. Înăuntru sunt peste 40 de grade Celsius.
4. Trenul a avut o oră întârziere. Mai jos, o imagine surprinsă când întârzierea ajunsese la 45 de minute.
5. Vagoanele au fost supuse dezinsecției astăzi. Nu e problemă, dacă aveam păduchi acum nu vom mai avea.
Aceste condiții minunate, la clasa 1, se pot experimenta în trenul 1885, care a plecat cu peste o oră întârziere spre Constanța, din Gara de Nord.
Și vorbim despre o rută simplă, București – Constanța, nu despre cine știe ce legături intermodale. Dar atât se poate în România…
România este o țara unde lipsa de punctualitate, de seriozitate și de respect pentru cetățeni reprezintă un fenomen generalizat. La fel ca și în cazul trenurilor care circulă în această țară.
40 de grade în vagoane, o oră întârziere, uși defecte și linia greșit anunțată. Cu CFR, la clasa 1 spre Constanța.
Îți recomandăm:
cuvinte cheie: tren București Constanța