Familie de români dată afară dintr-un „hotel de 5 stele” din Bulgaria, noaptea, pentru că s-au plâns de condiții: „Lenjeriile erau putrezite“, relatează 3dots.ro
O familie din București, care a rezervat un sejur de cinci stele la un complex all-inclusive din Bulgaria, a fost evacuată în miez de noapte de managerul resortului, după ce românii au reclamat condițiile de-a dreptul mizerabile în care erau cazați.
Încântată de imaginile pitorești și de condițiile pe care urmau să le primească la resortul bulgăresc din stațiunea Elenite – cazare de lux, mese incluse și acces la plajă -, familia de români a rezervat prin booking.com un sejur de trei nopți, au plătit 2.800 de lei și au plecat spre destinația de vacanță.
„Nimic din ceea ce se promite pe Booking nu este la față locului! Un dezastru total, hotelul este lăsat în paragină, jeg peste tot.
Aqua parc-ul nu funcționează în totalitate, deși nu se menționează nicăieri, snack bar nu există, pe plajă nu există un bar de unde să îți iei apă, ca să ajungi la hotel mergi printre boscheți, iar acest hotel care se pretinde a fi un hotel de 5 stele, este de maxim 2!”, a scris revoltată turista care a trecut prin întâmplarea de coșmar, pe pagina de Facebook “Travel în Bulgaria”.
Nu astea au fost singurele probleme…
”Într-o cameră, unde era extrem de cald, am avut o problemă cu aerul condiționat. Ne-am plâns toată ziua, abia abia seara, la ora 19, ne-a băgat cineva în seamă. Răspunsul a fost că nu se poate face nimic, să dormim cu geamul deschis, că nu au altă cameră să ne dea.
Am spus că nici noi nu suntem vinovați pentru neregulile hotelului și că nu e normal să stăm în asemenea condiții, iar managera ne-a zis nonșalant să dormim cu geamul deschis, în condițiile în care camera era la parter, fără să aibă măcar o plasă de țânțari”, mai povestește turista.
Dar lucrurile au luat o turnură și mai nefericită atunci când turiștii au refuzat să mai stea în condițiile pe care le oferea hotelul și au cerut banii de cazare înapoi.
”Managera a spus să vorbim cu Booking.com, că doar ei ne pot returna banii înapoi sau reloca la alt hotel, iar în timp ce încercam să rezolv problema telefonic cu Booking, managera a anulat rezervarea și practic ne-a dat afară din hotel!
Este ora 01:28 și noi suntem pe drumuri spre București, pentru că Booking nu poate returna banii instant pentru ca noi să ne putem permite să mergem la alt hotel. Un singur cuvânt despre acest hotel și despre cine îl manageriază: execrabil!”, a mai spus turista a cărei vacanță a fost ruinată.
Reprezentanți platformei booking.com au promis că familia de români va primi banii înapoi în maximum 14 zile, însă nimeni nu ii va putea despăgubi pentru umilința la care au fost supuși și pentru drumul pe care l-au bătut în zadar…
Îți recomandăm:
cuvinte cheie: Bulgaria