Cifrele din prima săptămână la IKEA Timișoara: peste 51.300 persoane au vizitat magazinul. S-au vândut peste 58.600 chifteluțe
Farfuriile Oftast au fost printre cele mai apreciate produse, cu peste 12.900 bucăți vândute. De asemenea, s-au vândut peste 460 de scaune Nisse și 262 de becuri Solhetta. Au fost servite un număr impresionant de peste 58.600 chifteluțe și peste 13.900 hotdogi.
IKEA Timișoara și-a deschis oficial porțile pe 8 iunie, marcând o etapă importantă în ceea ce privește misiunea companiei de a face serviciile și gama de produse ale brandului mai accesibile pentru locuitorii din partea de vest a României. Noul magazin IKEA a întâmpinat peste 51.300 clienți în prima săptămână de la deschidere, oferindu-le acestora posibilitatea de a descoperi o gamă largă de 8.300 de produse de amenajare a locuinței, cu design, funcționalitate și calitate deosebite, la prețuri accesibile.
„Întâmpinarea primilor clienți în magazin a fost un moment cu adevărat emoționant pentru noi”, a spus Nicoletta Muscinelli, Market Manager, IKEA Timișoara.
„Eu și colegii mei ne-am luat angajamentul de a oferi experiența IKEA completă oamenilor care locuiesc în județul Timiș și nu numai. Așadar, îi invităm cu drag pe aceștia să ne viziteze magazinul, să se lase inspirați de soluțiile noastre de amenajare a locuinței și să se bucure de timpul petrecut în restaurantul IKEA, în zona IKEA Café, pe terasa în aer liber și la Småland, locul de joacă dedicat copiilor.”, a continuat aceasta.
În prima săptămână de activitate, IKEA Timișoara a înregistrat un număr de peste 6.600 noi membri IKEA Family. Numeroși clienți vor savura de acum masa cu farfuriile OFTAST, care au fost printre cele mai apreciate produse, cu peste 12.900 bucăți vândute. În același timp, clienții IKEA Timișoara și-au arătat interesul pentru soluții practice de mobilier, așa că au ales scaunul pliant NISSE, cu peste 460 bucăți vândute. Iar cele 262 becuri led SOLHETTA vor lumina casele din Timișoara și din împrejurimi pentru peste 6.5 milioane de ore.
Citește și: Salarii de mizerie și bătaie de joc la IKEA Timișoara. Bănățenii reacționează pe măsură
În plus, aproximativ 900 de copii s-au bucurat de surprize și distracție la Småland, locul de joacă gratuit, unde cei mici se pot juca în piscina cu bile, se pot bucura de jucăriile IKEA pentru copii și pot viziona filme și animații într-un loc primitor și confortabil.
Numeroșii vizitatori ai IKEA Timișoara au avut ocazia să savureze și preparatele suedeze autentice de la Restaurantul IKEA. Au fost servite un număr impresionant de peste 58.600 chifteluțe și peste 13.900 hotdogi. Practic, lungimea tuturor hotdogilor puși laolaltă este suficientă pentru a înconjura magazinul de trei ori.
IKEA Timișoara este cel de-al treilea magazin al companiei în România și primul din partea de vest a țării, marcând o etapă importantă atât pentru IKEA România, cât și pentru IKEA SEE.
Îți recomandăm:
cuvinte cheie: prima săptămână la IKEA Timișoara