Astăzi, la Connect 2021, CEO-ul Mark Zuckerberg a prezentat Meta, care reunește aplicațiile și tehnologiile companiei sub un nou brand. Accentul Meta va fi de a aduce metaversul la viață și de a ajuta oamenii să se conecteze și să dezvolte afaceri.
Reprezentanții companiei au declarat:
„Metaversul se va simți ca un hibrid al experiențelor sociale online de astăzi, uneori extins în trei dimensiuni sau proiectat în lumea fizică. Vă va permite să împărtășiți experiențe captivante cu alte persoane chiar și atunci când nu puteți fi împreună – și să faceți împreună lucruri pe care nu le-ați putea face în lumea fizică.
Este următoarea evoluție dintr-un lung șir de tehnologii sociale și deschide un nou capitol pentru compania noastră. Mark Zuckerberg a împărtășit mai multe despre această viziune.
Conferința noastră anuală Connect reunește dezvoltatori de realitate augmentată și virtuală, creatori de conținut, agenți de marketing, pentru a sărbători impulsul și creșterea industriei. Evenimentul virtual de anul acesta a explorat cum ar putea simți experiențele din metaversul în următorul deceniu – de la conexiune socială, la divertisment, jocuri, fitness, muncă, educație și comerț.
De asemenea, am anunțat noi instrumente care să-i ajute pe oameni să creeze metavers, inclusiv Platforma Prezență, care va permite noi experiențe de realitate mixtă în Quest 2 și o investiție de 150 de milioane de dolari în învățarea imersivă pentru a pregăti următoarea generație de creatori.”
Îți recomandăm:
Zuckerberg a scris într-o postare pe blog de joi că structura corporativă a companiei nu se va schimba, dar se va schimba modul în care raportează rezultatele financiare.
„Începând cu rezultatele noastre pentru al patrulea trimestru din 2021, intenționăm să raportăm pe două segmente operaționale: Family of Apps și Reality Labs”, a explicat el.
„De asemenea, intenționăm să începem tranzacționarea cu noul simbol al acțiunilor pe care l-am rezervat, MVRS, pe 1 decembrie. Anunțul de astăzi nu afectează modul în care folosim sau distribuim datele.”
Meta
Îți recomandăm:
Am renunțat la LinkedIn pentru Facebook. Ce concluzii am tras