Supermarket, un model comercial de succes
Supermarketul este un spațiu comercial urban unde se vând bunuri de consum în sistem de autoservire. Produsele comercializate în supermarket au o largă diversitate, de la hrană și produse de folosință casnică, la haine și parfumuri. În multe cazuri supermagazinele fac parte din lanțuri naționale sau internaționale. Un supermarket, oferă, în general, produse la preț convenabil și încearcă să obțină profit prin masa mare de produse vândute.
Supermarketurile sunt o mare invenție a lumii moderne. Un semn de civilizație
Un tip de serviciu comercial dedicat celor care vor să salveze timp și bani, din diferite motive. Consumatorii au beneficii clare de pe urma lor. Altfel, dacă nu ar exista consumatori suficienți care să le treacă pragul, nu ar apărea ca ciupercile după ploaie. Nu s-ar concura între ele atât de agresiv. O grămadă de români au înțeles avantajele lor și le trec pragul.
Consumatorii români le preferă, asta ar trebui să fie clar pentru toți producătorii de orice
Pentru o agricultură precum cea din România, cu un potențial enorm, supermarketurile reprezintă o oportunitate enormă. Atât pentru produsele de bază cât și pentru industria prelucrătoare. Din păcate, mulți producători nu vor să înțeleagă ce înseamnă să semnezi un contract cu un supermarket. Pe scurt, când vinzi unui supermarket trebuie să poți produce volume mari la un raport calitate-preț cerut de consumator. Să nu ai sincope în livrare și să oferi ce ai promis.
Îți recomandăm:
De ce ar fi cazul să puneți niște bani deoparte. 5 motive să scurtăm lista de cumpărături
Supermaketurile caută bunuri cu valoare adăugată cât mai mare (cireșe iarna, de exemplu). Supermarketurile impun condițiile cerute de consumatori. Sunt mecanisme de piață vitale în economiile dezvoltate. Sunt mecanismele care te conectează direct la cei mai năzuroși consumatori. La enorm de mulți consumatori, uneori chiar din afara țării. Consumatori pe care nu ți i-ai dori să îi ignori, dacă vrei să dai lovitura!
Și atunci, neputincioși, producătorii români preferă atitudinea păguboasă a strugurilor care sunt acri
Îmbrățișează teoria conspirației. Aceștia cred ca supermarketurile au un plan al lor ascuns și tenebros. Sau cred că pornesc chiar un program politic ostil de eliminare sau restricționare a lor pe piață. Consecința e clară și tipică unei țări bananiere. Anume, menținerea unui nivel de țară insulară, cu schimburi de bunuri prin barter.
Ne dorim schimburi a marginea drumului, la poarta casei sau pe capul tarlalei producătorului?
Costul s-ar muta în mod ilogic pe spinarea consumatorului. În lipsa supermarketurilor, consumatorul ar trebui să îl caute el pe producător, pe costul lui,. Acest lucru se întâmplă pentru că producătorul refuză să ajungă la el prin mecanisme de piață mult eficiente și ieftine.
Singurul mod de a crește calitatea și a scădea prețul este de a convinge producătorii să se conecteze la noi prin supermarketuri. Cât mai mulți și cât mai repede!
Îți recomandăm:
Chix Friday: „Deschid site-ul, dau click pe televizor și… nu se poateeeeee, stoc indisponibil”