adplus-dvertising

Șeful Mazda: Americanii nu mizează pe mașini electrice, aleg mașini fiabile pe benzină și diesel

Șeful Mazda a declarat că americanii nu mizează pe mașini electrice. Masahiro Moro, a declarat, în contextul crizei din industria auto, generată în mare parte de costurile ridicate ale electrificării vehiculelor, că americanii preferă mașini accesibile și fiabile, alimentate cu benzină și diesel, mai degrabă decât soluții electrificate. Constructorul japonez Mazda, alături de Toyota și Honda, nu a urmat exemplul altor mari producători care s-au lansat într-o cursă frenetică pentru electrificarea completă a autovehiculelor, începând să caute acum soluții pentru a face rentabile aceste investiții, dar cu prețul reducerii personalului și închiderii unor uzine.

Deși Mazda a început să adopte electrificarea, având în gamă mașini electrice, acest lucru se face într-un mod mai calculat, concentrându-se pe maximizarea eficienței motoarelor termice prin tehnologii de hibridizare.

A lansat și un model electric, MX-30, dar nu și-a bazat viitorul pe acesta. Iar motivul acestei abordări se pare că este bine fundamentat.

„Clienții caută soluții accesibile mai degrabă decât soluții electrificate. Ei caută o valoare mai bună. Ei caută în continuare un motor cu combustie internă fiabil. Dar vom fi capabili să facem totul într-o anumită versiune electrificată, inclusiv mild hybrid. Dacă ne uităm la clienții din SUA, aceștia caută motoare mai bune și mai fiabile”, a declarat Masahiro Moro, CEO-ul Mazda, într-un interviu pentru Automotive News.

Piața americană este extrem de importantă pentru Mazda și, conform planurilor companiei, se așteaptă ca două treimi din vânzările sale din SUA până în 2030 să provină din vehicule cu motoare pe benzină și hibride ușoare, iar doar o treime să fie dedicate vehiculelor electrice sau hibride plug-in.

Deși sedanul electric Mazda EZ-6, fabricat în China, și MX-30 e-Skyactiv R-EV, echipat cu un motor rotativ care funcționează ca generator de curent, nu au ajuns încă în SUA și Europa, pe piața tradițională, cu motoare termice, Mazda continuă să aibă succes în America. Până la sfârșitul anului 2024, compania preconizează livrarea a 600.000 de vehicule în America de Nord. Iar pentru 2025, Mazda își propune să atingă 450.000 de vânzări în SUA, ceea ce ar putea duce la depășirea propriilor recorduri de vânzări.

Mazda a adoptat o strategie inteligentă:

În luna februarie 2024, șeful Mazda declara: „Fiecare țară și regiune are propriul său mediu de mobilitate: stiluri de viață, modele de utilizare a vehiculelor, metode principale de generare a energiei și dezvoltarea infrastructurii, care influențează disponibilitatea stațiilor de încărcare – toate aceste factori trebuie luați în considerare. La Mazda, credem că oferirea unor soluții multiple – de la motoare diesel curate la hibride, hibride plug-in și vehicule electrice – care pot să se adapteze acestor situații diverse, păstrând în același timp libertatea de alegere a clienților, reprezintă calea cea mai rațională și practică pentru extinderea și accelerarea reducerii CO2 la nivel global.”

Îți recomandăm:

Mazda contracarează trendul downsizing: Lansarea unui motor de 2.5 L și 140 CP pe modelele Mazda 3 și CX-30 surprinde industria auto

cuvinte cheie: Mazda mașini electrice

Project-E
Project-E
Project-E formează o comunitate de autori ce doresc să împărtășească din experiența și cunoștințele proprii pentru a oferi o perspectivă pozitivă societății. Abordăm teme economice, vorbim despre societate, educație și despre experiențe de viață. Membrii comunității Project-E sunt profesioniști care prin exemplul propriu doresc să aducă un plus de valoare societății românești

Recente

Educatie Financiara

Asigurari

ÎȚI RECOMANDĂM

Comentarii

Project-E aplică noua politică de protecție a datelor cu caracter personal și modificările propuse de Regulamentul (UE) 2016/679. Prin continuarea navigării pe platforma noastră confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica Cookie.

Salvat!
Setări Cookie

Project-E aplică noua politică de protecție a datelor cu caracter personal și modificările propuse de Regulamentul (UE) 2016/679. Prin continuarea navigării pe platforma noastră confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica Cookie.

Cookie-urile necesare sunt absolut esențiale pentru ca site-ul să funcționeze corect. Această categorie include numai cookie-uri care asigură funcționalități de bază și caracteristici de securitate ale site-ului. Aceste cookie-uri nu stochează nicio informație personală.

  • cookielawinfo-checkbox-{nume-sectiune}
  • wordpress_gdpr_cookies_allowed
  • wordpress_gdpr_cookies_declined
  • wordpress_gdpr_allowed_services PHPSESSID

Refuz toate
Accept toate