adplus-dvertising

Veste alarmantă pentru producătorii chinezi: Renault lansează conceptul Embleme și anunță o reducere a emisiilor de CO2 de 90%!

Renault lansează conceptul Embleme și anunță o reducere a emisiilor de CO2 de 90%!

Renault aduce o veste alarmantă pentru industria auto chineză: noul său concept, Embleme, promite să reducă emisiile de CO2 cu un procent impresionant de 90%. Această inovație revoluționară va fi expusă la Salonul Auto de la Paris, un eveniment de referință în lumea automobilismului, și reprezintă angajamentul ferm al francezilor de a transforma peisajul auto european și global.

Angajamentul pentru sustenabilitate

Într-o lume în care criza climatică devine din ce în ce mai acută, producătorii auto se confruntă cu presiuni tot mai mari pentru a adopta soluții sustenabile. Renault și-a propus un obiectiv ambițios: zero emisii nete de carbon în Europa până în 2040 și la nivel global până în 2050. Conceptul Renault Embleme nu este doar un model de automobil, ci o declarație de intenție care demonstrează că viitorul industriei auto poate fi unul verde.

Pentru a realiza aceste ținte, Renault a investit masiv în cercetare și dezvoltare, căutând noi modalități de proiectare și construcție a vehiculelor. Conceptul Renault Embleme este rezultatul acestei viziuni și a fost creat cu scopul de a stabili noi standarde în ceea ce privește sustenabilitatea și eficiența energetică.

Inovații tehnologice

Renault Embleme se remarcă prin faptul că emisiile de gaze cu efect de seră sunt reduse cu 90% comparativ cu un vehicul echivalent construit în prezent. Acest lucru se traduce printr-o amprentă de carbon de doar 5 tone pe parcursul întregului său ciclu de viață. Renault a integrat în acest concept materiale reciclate cu o amprentă de carbon scăzută, utilizând resurse naturale și piese reutilizate, toate fabricate prin procese care se bazează exclusiv pe energie regenerabilă.

Designul exterior al conceptului Renault Embleme este un alt aspect inovator. Oglinda retrovizoare clasică a fost înlocuită cu două camere video integrate în pasajele roților, iar ștergătoarele de parbriz sunt ascunse sub capotă pentru a reduce rezistența la aer. Mânerele portierelor sunt integrate în caroserie, contribuind astfel la un aspect curat și aerodinamic.

Eficiența în atenție: noul limbaj de design Renault

Renault Emblème reprezintă o nouă abordare holistică a designului vehiculelor. Designul exterior transmite sportivitate, eleganță și emoții prin curbe senzuale și linii de caracter grafic și tehnic și face din vehicul un obiect de dorit.

În același timp, designul este și rezultatul optimizării atente a aerodinamicii. Acest lucru are ca scop creșterea eficienței fără a compromite aspectul estetic. De exemplu, oglinzile exterioare au fost înlocuite cu două camere integrate în pasajele roților, ștergătoarele de parbriz sunt ascunse sub capotă, iar mânerele electrice ale ușilor sunt încorporate în caroserie. Două șipci pe capotă și două fante de ventilație în bara de protecție direcționează fluxul de aer către parbriz și în spatele roților. Roțile sunt roți cu discuri solide care direcționează fluxul de aer de-a lungul corpului. Designul de sub caroserie plat inspirat de Formula 1 este completat de un difuzor activ care se înclină în jos și înapoi pentru a minimiza rezistența.

Performanță și eficiență

Un alt punct forte al conceptului Renault  Embleme este aerodinamica sa, cu un coeficient Cx de 0.25, inspirat de tehnologia din Formula 1. Această caracteristică nu doar că îmbunătățește eficiența, ci și performanța generală a vehiculului. De fapt, echipa BWT Alpine F1 Team a colaborat strâns cu inginerii Renault pentru a dezvolta acest model, combinând expertiza în sporturile motorii cu inovațiile din domeniul auto.

Propulsat de un sistem electric avansat, Renault Embleme dispune de două surse de energie: o baterie reîncărcabilă „convențională” și o celulă de combustie cu hidrogen de 30 kW. Motorul electric dezvoltă o putere de 217 CP (160 kW) și nu folosește elemente rare, ceea ce face ca procesul de fabricație să fie și mai ecologic. Bateria are o capacitate de 40 kWh, iar rezervorul de hidrogen poate stoca până la 2.8 kilograme, asigurând o autonomie totală de până la 1.000 de kilometri.

Inginerii Renault au reușit, de asemenea, să minimizeze greutatea vehiculului, astfel că Renault Embleme cântărește doar 1.750 de kilograme, incluzând toate bateriile. Dimensiunile sale sunt și ele remarcabile: lungime de 4.8 metri, înălțime de 1.52 metri și un ampatament de 2.90 metri, toate concepute pentru a maximiza spațiul interior și confortul pasagerilor.

Un mesaj pentru competiție

Lansarea conceptului Renault Embleme este un semnal puternic pentru producătorii auto din întreaga lume, în special pentru cei din China, unde industria auto se află într-o continuă expansiune. China este unul dintre cei mai mari producători de automobile din lume, iar competiția devine tot mai acerbă. Renault, prin inovațiile sale, își propune să își consolideze poziția pe piață și să sublinieze faptul că viitorul auto este ecologic.

Cu acest concept, Renault nu doar că își redefinește brandul, ci și contribuie la schimbarea paradigmelor din industrie. Embleme nu este doar o mașină; este o viziune a unui viitor mai curat și mai sustenabil, care ar putea influența profund modul în care privim automobilele în deceniile următoare. Pe măsură ce Salonul Auto de la Paris se apropie, ochii industriei vor fi ațintiți asupra acestui concept îndrăzneț, care promite să transforme nu doar Renault, ci întreaga industrie auto.

Îți recomandăm:

Renault trage semnalul de alarmă: „Ținta 2035 pentru mașinile electrice este nerealistă”, avertizează directorul Luca De Meo

cuvinte cheie: Renault Embleme

Project-E
Project-E
Project-E formează o comunitate de autori ce doresc să împărtășească din experiența și cunoștințele proprii pentru a oferi o perspectivă pozitivă societății. Abordăm teme economice, vorbim despre societate, educație și despre experiențe de viață. Membrii comunității Project-E sunt profesioniști care prin exemplul propriu doresc să aducă un plus de valoare societății românești

Recente

Educatie Financiara

Asigurari

ÎȚI RECOMANDĂM

Comentarii

Project-E aplică noua politică de protecție a datelor cu caracter personal și modificările propuse de Regulamentul (UE) 2016/679. Prin continuarea navigării pe platforma noastră confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica Cookie.

Salvat!
Setări Cookie

Project-E aplică noua politică de protecție a datelor cu caracter personal și modificările propuse de Regulamentul (UE) 2016/679. Prin continuarea navigării pe platforma noastră confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica Cookie.

Cookie-urile necesare sunt absolut esențiale pentru ca site-ul să funcționeze corect. Această categorie include numai cookie-uri care asigură funcționalități de bază și caracteristici de securitate ale site-ului. Aceste cookie-uri nu stochează nicio informație personală.

  • cookielawinfo-checkbox-{nume-sectiune}
  • wordpress_gdpr_cookies_allowed
  • wordpress_gdpr_cookies_declined
  • wordpress_gdpr_allowed_services PHPSESSID

Refuz toate
Accept toate