adplus-dvertising

Schimbare majoră de direcție: Volkswagen redirecționează miliarde de euro destinate dezvoltării mașinilor electrice către investiții în motoare pe combustie

Volkswagen nu renunță la actualele motoare pe combustie internă. Constructorul german nu este primul producător auto important care reevaluează situația vehiculelor electrice, alăturându-se astfel companiilor Ford, GM și Mercedes-Benz.

A mai trecut o săptămână și un alt producător auto tradițional spune: „Stai puțin, așteaptă o clipă,” referitor la planurile sale de a trece complet la vehicule electrice până în 2030 sau 2040 sau… în acest moment, vor trece la mașini complet electrice, poate, când o zbura porcul.

Oficialii de la Volkswagen Group sunt cei mai recenți care reconsideră investiția totală sau deloc în vehiculele electrice.

Conform Automotive News, directorul financiar și directorul operațional Arno Antlitz a declarat că fondurile de investiții ale VW Group vor fi direcționate în continuare către motoarele cu combustie internă. Surpriză?

Dar despre ce sumă vorbim, de fapt? Câțiva dolari? Nu. Discutăm despre aproximativ 64 de miliarde de dolari la cursurile de schimb actuale. Serios?

Pentru unii, motoarele cu combustie internă (ICE) sunt la fel de controversate ca și dieselul. În ceea ce privește Volkswagen, planurile sale pentru vehiculele electrice păreau să fie în plină desfășurare. Brandul Volkswagen a vândut cel de-al 500.000-lea vehicul electric cu un an înainte de termen, iar CEO-ul VW, Thomas Shaefer, a respins e-fuels considerându-i drept „zgomot inutil.”. Iar Volkswagen are în continuare motoare pe combustie internă foarte performante.

Totuși, VW este un brand care ascultă opinia publicului. Chiar și fără acțiuni legale, butoanele fizice au revenit pe bordul mașinilor, de exemplu.

Și, în ciuda unui început aparent rapid în vânzările de vehicule electrice, nu a fost, ei bine, sustenabil. Vehiculele electrice continuă să câștige cotă de piață, dar consumatorii le cumpără într-un ritm mai lent.

Până acum în acest an, Ford, General Motors și Mercedes-Benz au anunțat pauze sau au făcut clarificări în ceea ce privește strategiile lor de electrificare. Dealerii Ford au fost rugați să aștepte investițiile centrate pe vehicule electrice, deoarece producătorul auto și-a reevaluat strategia de vânzare; gama complet electrică a GM se va desfășura „pe parcursul a decenii” în loc de a a avea loc până în 2035. Și oficialii Mercedes-Benz au declarat că vehiculele electrice vor fi adoptate, dar pe termen lung. Și un V8 bi-turbo ar putea face parte din acel echilibru. Surpriză și mai mare?

Conform Automotive News, directorul financiar și directorul operațional Arno Antlitz a declarat că fondurile de investiții ale VW Group vor fi direcționate în continuare către motoarele cu combustie internă.

VW reduce masiv prețurile la mașinile electrice din familia ID

Într-o competiție acerbă cu Tesla și alte companii producătoare de mașini electrice, Volkswagen a lansat o campanie menită să compenseze subvenția pentru mașini electrice din Germania, care a fost anulată neașteptat în luna decembrie. În ianuarie, modelele ID.3, ID.4 și ID.5 vor fi mai ieftine cu până la 8.000 de euro. Campania, denumită „Volkswagen Environmental Bonus”, are ca scop menținerea vânzărilor la un nivel ridicat după eliminarea subvenției de stat. Inițial, Volkswagen a promis că va acoperi subvenția pentru toate mașinile comandate, dar această decizie se aplică doar comenzilor deja existente. Pentru a menține prețurile modelelor ID.3, ID.4 și ID.5 aproape de nivelul din 2023, compania a decis să reducă substanțial prețurile.

Sistemul de bonus de mediu introdus de Volkswagen include mai multe componente și se adresează în special mașinilor care ar fi fost eligibile pentru subvenția de stat, adică celor cu prețuri de până la 45.000 de euro.

Mașinile primesc inițial o reducere de 1.785 de euro, ca bonus de mobilitate electrică. Ulterior, în funcție de model, reducerea poate ajunge până la 7.735 de euro. Astfel, modelul ID.3, cel mai accesibil automobil electric din oferta Volkswagen, va putea fi achiziționat pentru 32.975 de euro, față de prețul inițial de aproape 40.000 de euro. Modelele mai scumpe, precum ID.5 în versiunea GTX și nou-lansatul ID.7, vor beneficia de reduceri mai mici, dar semnificative, între 4.760 și 6.000 de euro.

Modelele ID.4 și ID.5 vor beneficia atât de bonusul de mobilitate, cât și de un bonus promoțional de 5.950 de euro, reducând astfel prețul lor cu aproape 8.000 de euro. ID.4 va costa 32.600 de euro, devenind cel mai ieftin automobil electric al Volkswagen, iar ID.4 GTX va avea un preț de 45.520 de euro. În final, ID.5 va putea fi comandat pentru 50.505 de euro, excluzând opționalele. De asemenea, pe alte piețe din Europa, inclusiv Franța, Italia, Norvegia și Belgia, au fost anunțate reduceri de prețuri pentru modelele electrice Volkswagen, începând de la sfârșitul lunii decembrie, pentru a atinge obiectivele de business, conform declarațiilor reprezentanților companiei. Cu un an în urmă, CEO-ul Grupului Volkswagen, Oliver Blume, declara că nu va urma exemplul Tesla în reducerea prețurilor la mașinile electrice.

Îți recomandăm:

„Revoluția electrică”, lovită de o realitate nemiloasă. Șeful Volkswagen lansează semnalul de alarmă

cuvinte cheie: Volkswagen motoare combustie

Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Project-E și pe Google News

Project-E
Project-E
Project-E formează o comunitate de autori ce doresc să împărtășească din experiența și cunoștințele proprii pentru a oferi o perspectivă pozitivă societății. Abordăm teme economice, vorbim despre societate, educație și despre experiențe de viață. Membrii comunității Project-E sunt profesioniști care prin exemplul propriu doresc să aducă un plus de valoare societății românești

Recente

Educatie Financiara

Asigurari

ÎȚI RECOMANDĂM

Comentarii

Project-E aplică noua politică de protecție a datelor cu caracter personal și modificările propuse de Regulamentul (UE) 2016/679. Prin continuarea navigării pe platforma noastră confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica Cookie.

Salvat!
Setări Cookie

Project-E aplică noua politică de protecție a datelor cu caracter personal și modificările propuse de Regulamentul (UE) 2016/679. Prin continuarea navigării pe platforma noastră confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica Cookie.

Cookie-urile necesare sunt absolut esențiale pentru ca site-ul să funcționeze corect. Această categorie include numai cookie-uri care asigură funcționalități de bază și caracteristici de securitate ale site-ului. Aceste cookie-uri nu stochează nicio informație personală.

  • cookielawinfo-checkbox-{nume-sectiune}
  • wordpress_gdpr_cookies_allowed
  • wordpress_gdpr_cookies_declined
  • wordpress_gdpr_allowed_services PHPSESSID

Refuz toate
Accept toate