adplus-dvertising

Toyota nu mizează pe mașini electrice. Compania spune că ar prefera să cumpere credite de mediu decât să „risipească” banii pe vehicule electrice

Toyota nu mizează pe mașini electrice. Compania spune că ar prefera să cumpere credite de mediu decât să „risipească” bani pe vehicule electrice

CEO-ul Toyota din America de Nord, Ted Ogawa, spune că vehiculele electrice vor reprezenta 30% din piața din SUA în 2030, așa că Toyota va urmări cererea consumatorilor și va cumpăra credite pentru a compensa drasticele norme de mediu, relatează elektrec.

CEO-ul Toyota nu se ferește de cuvinte, spunând că el crede că vehiculele electrice vor reprezenta doar 30% din piața de vehicule noi din SUA în 2030, jumătate din ținta pe care a fixat-o Agenția de Protecție a Mediului anul trecut.

Fiind cel mai mare producător de mașini hibrid din industria auto, Toyota spune că este mai bine poziționată să cumpere credite pentru a respecta normele de mediu, mai degrabă decât să „risipească” bani pe dezvoltarea de mașini electrice.

Într-un interviu pentru Automotive News, CEO-ul Toyota, Ted Ogawa, a spus că producătorul auto japonez intenționează să se plieze pe cererea clienților și, în opinia sa, este vorba despre diferite grade de „electrificare”, de obicei sub formă de hibrizi cu motoare pe benzină.

În prezent, compania construiește un complex de baterii de 13,9 milioane de dolari în Carolina de Nord pentru a fi utilizat în vehiculele electrice și mașinile hybrid vândute în America de Nord. Din 2021, Toyota a investit aproximativ 17 miliarde de dolari în operațiunile sale de producție din SUA pentru a construi mai ales motorizări hybrid.

„Știu că Agenția de Protecție a Mediului își reconsideră acum nivelul de reglementare. Cu toate acestea, din nou, punctul nostru de plecare este ceea ce ar trebui să fie cererea clienților. De exemplu, reglementările din 2030 spuneau că piața de mașini noi, mai mult de jumătate din aceasta ar trebui să fie vehicule electrice, dar previziunile noastre actuale anticipează că acestea vor reprezenta aproximativ 30% din total”, a spus Ogawa. „Respectăm regulamentul, dar mai importantă este cererea clienților.”

Ce crede șeful Toyota despre reducerea decalajului dintre reglementările propuse privind emisiile vehiculelor ușoare și ceea ce vinde Toyota

„Este o întrebare grea. Din punct de vedere al reglementărilor, ar trebui să pregătim ceva de genul achiziției de credite”, a spus el pentru Automotive News. „Este greu de spus, dar nu este mai bine.”

„Investiția irosită (nr. în vehicule electrice) este mai proastă decât achiziția de credite de mediu”, a adăugat el.

Toyota este unul dintre cei mai mari producători de automobile, dar vehiculele electrice au reprezentat mai puțin de 1% din vânzările totale anul trecut. „Desigur, dacă ne comparăm cu Tesla, suntem în urmă; asta poate fi adevărat”, a spus el. „Cu toate acestea, acum recuperăm decalajul, nu numai produsul, ci și ecosistemul din jurul zonei vehiculelor electrice, cum ar fi încărcarea acasă sau managementul energiei.”

Desigur, nimic din toate acestea nu este deloc de surprinzător pentru decizia Toyota

Compania japoneză este o campioană a modelelor hibrid de-a lungul timpului și vinde doar un singur model electric pentru fiecare dintre cele două mărci ale sale din SUA, crossover-urile Toyota bZ4X și Lexus RZ450e. În plus, pasiunea companiei pentru modele hybrid a atras o mulțime de critici din partea grupurilor de lobby, inclusiv Public Citizen, pentru că a continuat să vândă mașini cu motoare termi ce și hibride după 2030. Toyota are, de asemenea, o istorie de spălare ecologică prin publicitate și marketing, numindu-și modelele hibride „electrificate”,  denumire care derutează consumatorii.

Toyota, ca aproape toți producătorii de automobile care operează în SUA, privește cu îngrijorare intrarea Chinei în SUA prin Mexic – deși BYD a spus că nu are de gând să vândă mașini în SUA din cauza prea multor bătăi de cap. Totuși, frica există și există posibilitatea ca vehiculele chineze cu prețuri mai mici să le depășească pe cele vândute de alți producători de automobile, așa cum s-a întâmplat în Mexic.

„Produsul lor este atât de competitiv, inclusiv tarifele”, a declarat Ted Ogawa pentru Automotive News în Mexic. „Dar și China a văzut, de exemplu, că atât costul materiilor prime, dar și cele cu forța de muncă cresc. Deci, de aceea, într-o zi, vor fi la același nivel ca la alți producători auto din America de Nord.”

„Dealerii noștri ne întreabă în fiecare zi cum vom concura cu China în S.U.A. Totuși, avem produsul mai bun. Cu toate acestea, nu este clar cum să păstrăm competitivitatea în ceea ce privește prețurile.”

Îți recomandăm:

China „inundă” piața europeană cu mașini ieftine. Marile companii auto din Vest nu fac față

cuvinte cheie: Toyota mașini electrice

Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Project-E și pe Google News

Project-E
Project-E
Project-E formează o comunitate de autori ce doresc să împărtășească din experiența și cunoștințele proprii pentru a oferi o perspectivă pozitivă societății. Abordăm teme economice, vorbim despre societate, educație și despre experiențe de viață. Membrii comunității Project-E sunt profesioniști care prin exemplul propriu doresc să aducă un plus de valoare societății românești

Recente

Educatie Financiara

Asigurari

ÎȚI RECOMANDĂM

Comentarii

Project-E aplică noua politică de protecție a datelor cu caracter personal și modificările propuse de Regulamentul (UE) 2016/679. Prin continuarea navigării pe platforma noastră confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica Cookie.

Salvat!
Setări Cookie

Project-E aplică noua politică de protecție a datelor cu caracter personal și modificările propuse de Regulamentul (UE) 2016/679. Prin continuarea navigării pe platforma noastră confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica Cookie.

Cookie-urile necesare sunt absolut esențiale pentru ca site-ul să funcționeze corect. Această categorie include numai cookie-uri care asigură funcționalități de bază și caracteristici de securitate ale site-ului. Aceste cookie-uri nu stochează nicio informație personală.

  • cookielawinfo-checkbox-{nume-sectiune}
  • wordpress_gdpr_cookies_allowed
  • wordpress_gdpr_cookies_declined
  • wordpress_gdpr_allowed_services PHPSESSID

Refuz toate
Accept toate