Motivație angajați. Ca manager, nu ai niciodată timp, mereu ești foarte ocupat…
În primul rând, nu ai timp să vorbești cu colegii tăi și să-ți asculți angajații. Pentru că, nu-i așa, discuțiile durează prea mult și oricum ședințele sunt doar o pierdere de timp…?!
De asemenea, nu ai timp din când în când să iei o pauză pentru a te gândi în liniște la cum merge afacerea ta și la ce lucruri trebuie să eficientizezi sau poate să schimbi. De ce ți-ai pierde timpul cu așa ceva, când faci mereu lucrurile la fel, deși nu toate merg așa cum trebuie…
De asemenea, nu ai timp să te uiți la datele financiare ale firmei și să vezi dacă ești pe plus sau pe minus. Dacă câștigi sau pierzi bani, dacă produsul tău este profitabil sau nu sau dacă un anumit centru de cost a fost corect planificat și rămâne în buget.
De asemenea, nu ai timp să fii atent la conflictele din organizația ta. Și asta pentru că tu ești sigur că oamenii pleacă doar pentru că ei sunt complicați și cârcotași. Tu faci absolut tot ce trebuie, din moment le oferi aducerea de colegi noi se tot prelungește săptămână de săptămână pentru că, ai ghicit, nici pentru așa ceva nu ai timp…. Deci, dacă îți pleacă oamenii, mai mult ca probabil este doar vina lor.
Și, în sfârșit, nu ai niciodată timp să susții interviuri de angajare pentru a-ți dezvolta compania. Astfel că aducerea de colegi noi se tot prelungește săptămână de săptămână pentru că, ai ghicit, nici pentru așa ceva nu ai timp…
Ei bine, mai devreme sau mai târziu, toate cele descrise mai sus erodează însăși fibra intimă a organizației. Angajații își pierd motivația, cifrele financiare o iau raza, profitabilitatea scade și nimeni nu mai înțelege nimic. Este o situație dăunătoare în care toată lumea pierde și, implicit, nimeni nu câștigă: nici financiar, nici din punct de vedere al dezvoltării organizației.
Astfel că, mult mai devreme decât ai crede tu acum că e necesar, trebuie să începi să-ți faci timp.
Îți recomandăm:
cuvinte cheie: Motivație angajați