BMW retrage abonamentul la scaune încălzite, Audi crește lista de opțiuni pe bani. „Sursă de profit”
BMW a renunțat la abonamentul la scaune încălzite din oferta sa pe anumite piețe, în urma publicității negative, însă Audi adoptă o strategie diferită. Audi nu doar că nu renunță la activarea unor opțiuni contra unui cost lunar, ci crește lista acestora, afirmând că este o „sursă de profit”, relatează newseek.ro
În cursul acestei veri, compania germană BMW a renunțat în cele din urmă la programul său de abonament pentru scaune încălzite din cauza indignării publice și a publicității negative. Dar, se pare că acest lucru nu l-a descurajat pe rivalul său Audi, deoarece compania auto germană intenționează să ofere mai multe noi opțiuni software cu plată pe următoarea sa generație de vehicule.
Audi oferă de circa doi ani update-uri și funcții opționale „Over-The-Air” (OTA) contra cost, precum parcarea automată sau animațiile luminoase de blocare și deblocare, prin intermediul aplicației „myAudi”, și spune că va mări lista de opțiuni la cerere pe abonament, pentru că există cerere.
“Cu următoarea noastră generație de arhitectură electronică, vom aduce mai multe oferte de funcții la cerere și veți vedea că, an de an, vom introduce noi funcții în mașini”, a declarat Oliver Hoffmann, reprezentantul consiliului Audi pentru dezvoltare tehnică, potrivit thedrive.com.
„Este un pas mare. Cred că există cerere din partea clienților de a aduce noi funcții în mașină, iar acesta este un fond de profit pentru noi”, a adăugat Hoffmann.
Oficialul Audi nu a dat detalii despre viitoarele funcții pe abonament ale mașinilor, dar spus că funcțiile plătite ce se pot descărca dintr-un „magazin virtual” vor fi “destul de normale în viitor”.
În momentul de față, pe anumite piețe, Audi oferă contra cost funcții precum parcarea automată, animațiile luminoase de blocare și deblocare și funcții de control petru sistemul de climatizare.
Mai mulți actori din industria auto anticipează că funcțiile software plătite vor deveni o sursă majoră de venituri în anii următori. Stellantis, de exemplu, se așteaptă la venituri de 22,5 miliarde de dolari din funcțiile software opționale până în 2030.
Îți recomandăm:
cuvinte cheie: BMW scaune încălzite