adplus-dvertising

Președintele Toyota spune că „majoritatea tăcută” nu este convinsă de viitorul vehiculelor electrice

Președintele Toyota spune că „majoritatea tăcută” nu este convinsă de viitorul exclusiv vehiculelor electrice

„Nu ar trebui să ne limităm la o singură opțiune”, spune președintele Akio Toyoda despre tranziția la vehiculele electrice pe care rivalii săi o plănuiesc în următoarele câteva decenii.

Președintele Toyota are îndoieli cu privire la faptul că producătorii de automobile și consumatorii ar fi pregătiți pentru o trecere completă la vehiculele electrice, subliniind ceea ce el crede că este un disconfort în creștere față de tendință.

„Acea majoritate tăcută se întreabă dacă vehiculele electrice sunt într-adevăr OK ca o singură opțiune”, a spus Akio Toyoda reporterilor într-o vizită în Thailanda în weekend, relatează Wall Street Journal. „Dar ei cred că este tendința, așa că nu pot vorbi cu voce tare.”

Vehiculele electrice au reprezentat 6% din vânzările de mașini noi în acest an în SUA și 18% în California, relatează Electrek.

Rata rapidă de adoptare, plus succesul de la rivalii cu toate vehiculele electrice precum Tesla și Rivian, i-au împins pe majoritatea concurenților Toyota să stabilească date când nu vor mai vinde mașini pe benzină, inclusiv General Motors (2035) și Honda (2040), printre alții.

GM înregistrează vânzări record ale Chevy Bolt, complet electric, de 26.000 de dolari, iar camioneta electrică Ford F-150 Lightning înregistrează vânzări cu mult peste așteptări, chiar și după creșterea prețului cu 40% în acest an. Acestea fiind spuse, ambele companii continuă să obțină cea mai mare parte a profiturilor din SUV-uri și camioane alimentate cu benzină, în timp ce lucrează pentru eficientizarea costurilor materialelor pentru vehicule electrice și producția la scară.

Dar Toyota nu plănuiește încă o tranziție completă la vehiculele electrice

Producătorul japonez intenționează să continue dezvoltarea de modele hibride, făcute celebre de Prius, în timp ce explorează alte opțiuni, inclusiv vehiculele cu pile de combustibil cu hidrogen. „Deoarece răspunsul corect este încă neclar, nu ar trebui să ne limităm la o singură opțiune”, spune președintele Toyota.

Producătorul auto din Japonia oferă în prezent un singur SUV complet electric, modelul BZ4X, precum și un vehicul cu pile de combustibil, Mirai. Vehiculele cu celule de combustibil funcționează și cu baterii, dar electricitatea este generată dintr-o reacție cu hidrogen în loc să fie extrasă din rețeaua electrică.

Zece modele hibride alcătuiesc cea mai mare parte a gamei Toyota, plus două hibride plug-in (inclusiv popularul SUV Rav-4 Prime. În noiembrie, Toyota a dezvăluit Toyota Prius hibrid 2023 și Prius Prime plug- în hibrid, care prezintă un design mai sportiv, mai futurist.

Ecologiștii ar putea refuza sugestia Toyoda de a se deplasa și mai lent pe vehiculele electrice, deoarece hibrizii folosesc doar o mică parte din puterea bateriei și emit totuși emisii de eșapament, precum mașinile pe benzină, chiar dacă de obicei sunt mult mai economice decât autoturismele alimentate cu benzină.

Rata rapidă de adoptare a vehiculelor electrice încă nu este suficientă pentru a reduce schimbările climatice, conform studiilor. Hibrizii plug-in sunt mai eficienți, deoarece parcurg un anumit număr de km cu energie electrică înainte de a trece la benzină.

Dar atât hibrizii obișnuiți, cât și hibridii plug-in au avantajul față de vehiculele complet electrice de a nu trebui să se bazeze pe infrastructura de încărcare în curs de dezvoltare existentă în prezent. Chiar dacă acest lucru se îmbunătățește, așa cum se va întâmpla datorită miliardelor de dolari investite anual, precum și a investițiilor private de la GM și alți producători de automobile, Toyoda spune că vehiculele electrice nu sunt singura modalitate de a reduce emisiile.

Hibrizii vânduți în volume mari pot avea un impact semnificativ pe termen scurt și „este vorba despre ce se poate face acum”, susține el.

Îți recomandăm:

Sub perdeaua de fum a protecției mediului, îmbrățișăm oligopolul bine structurat al producătorilor de baterii pentru mașini electrice: 7 fabricanți dau 90% din producția globală!

cuvinte cheie: Președintele Toyota

Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Project-E și pe Google News

Project-E
Project-E
Project-E formează o comunitate de autori ce doresc să împărtășească din experiența și cunoștințele proprii pentru a oferi o perspectivă pozitivă societății. Abordăm teme economice, vorbim despre societate, educație și despre experiențe de viață. Membrii comunității Project-E sunt profesioniști care prin exemplul propriu doresc să aducă un plus de valoare societății românești

Recente

Educatie Financiara

Asigurari

ÎȚI RECOMANDĂM

Comentarii

Project-E aplică noua politică de protecție a datelor cu caracter personal și modificările propuse de Regulamentul (UE) 2016/679. Prin continuarea navigării pe platforma noastră confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica Cookie.

Salvat!
Setări Cookie

Project-E aplică noua politică de protecție a datelor cu caracter personal și modificările propuse de Regulamentul (UE) 2016/679. Prin continuarea navigării pe platforma noastră confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica Cookie.

Cookie-urile necesare sunt absolut esențiale pentru ca site-ul să funcționeze corect. Această categorie include numai cookie-uri care asigură funcționalități de bază și caracteristici de securitate ale site-ului. Aceste cookie-uri nu stochează nicio informație personală.

  • cookielawinfo-checkbox-{nume-sectiune}
  • wordpress_gdpr_cookies_allowed
  • wordpress_gdpr_cookies_declined
  • wordpress_gdpr_allowed_services PHPSESSID

Refuz toate
Accept toate