adplus-dvertising

Elon Musk intră în război cu gigantul Apple: Twitter ar putea primi interdicţie pe App Store

Elon Musk intră în război cu gigantul Apple: Twitter ar putea primi interdicţie pe App Store

În luna tumultoasă de când Elon Musk se află la conducerea Twitter Inc., au fost concediaţi majoritatea angajaţilor companiei, s-au făcut modificări ale unor funcţii cheie şi au fost restaurate conturi interzise. Cel al lui Donald Trump, de exemplu. Acum se lansează în ceea ce ar putea fi cea mai riscantă strategie a sa de până acum: un război cu Apple Inc.

Elon Musk a atacat producătorul telefoanelor iPhone printr-o serie de tweet-uri luni. Elon Musk a declarat că Apple a redus publicitatea pe Twitter și amenințând că va elimina aplicația din magazinul de aplicații al Apple

Elon Musk a întrebat dacă Apple urăște libertatea de exprimare. Miliardarul a criticat taxele pentru aplicațiile sale și chiar s-a gândit dacă gigantul tehnologic s-ar putea îndrepta împotriva unei alte companii a sa, Tesla Inc.

Prin faptul că vizează Apple, Elon Musk sfidează o companie care este vitală pentru existența Twitter. Apple a fost în mod constant unul dintre cei mai importanți agenți de publicitate pentru rețeaua de socializare, care avea o întreagă echipă de angajați dedicată pentru a ajuta la menținerea relației, potrivit unor persoane familiare cu această chestiune. Cheltuielile pentru publicitate depășeau cu mult 100 de milioane de dolari anual, a declarat una dintre persoane.

“Elon Musk reprezintă acum un risc, iar Apple nu are de gând să își asume acest risc”, a declarat Lou Paskalis, un director senior de marketing și media care a ajutat anterior la conducerea publicității pentru Bank of America Corp.

Apple operează, de asemenea, o poartă de acces esențială pentru utilizatorii Twitter: App Store. Dacă compania lui Musk pierde accesul la acesta, va fi izolată de peste 1,5 miliarde de dispozitive din întreaga lume.

Citește și: Probleme mari la o fabrică Apple din China. Muncitorii fug sărind gardul din cea mai mare fabrică de telefoane iPhone din lume

Dacă va începe războiul cu Apple, Elon Musk are anumite pârghii

Prezentându-și luptele ca fiind o luptă pentru libertatea de exprimare, el își poate mobiliza milioanele de fani. Iar disprețul său față de taxele din magazinul de aplicații al Apple este împărtășit de dezvoltatorii de software, legislatorii și autoritățile de reglementare din întreaga lume. Acest lucru îi oferă lui Elon Musk un potențial avantaj împotriva Apple.

Apple nu a răspuns imediat la comentarii. Unii utilizatori Twitter au declarat luni că văd în continuare reclame Apple în fluxurile lor. Dar o persoană familiarizată cu acest subiect a confirmat că firma a redus reclamele.

Compania cu sediul în Cupertino, California, organizează întâlniri cu Twitter pentru a discuta diverse probleme, aproximativ o dată pe săptămână, la fel cum face și cu alte aplicații importante de rețele de socializare, inclusiv Facebook și Instagram. În mod istoric, Apple s-a bazat foarte mult pe Twitter, deoarece nu face publicitate pe Facebook, potrivit uneia dintre persoanele care cunosc strategia sa.

Apple a încetat în mare parte să mai facă publicitate pe Twitter. Urăsc ei libertatea de exprimare în America?, afirma Elon Musk pe Twitter

Apple se alătură unui număr de companii mari care și-au redus reclamele pe Twitter de când Elon Musk a achiziționat compania pentru 44 de miliarde de dolari luna trecută. Exodul a inclus General Mills Inc. și Pfizer Inc. Miliardarul a recunoscut anterior că dezertările au dus la o “scădere masivă” a veniturilor.

În general, piața de publicitate online se află în criză. Dar agenții de marketing sunt deosebit de precauți în ceea ce privește Twitter, de teamă că aceasta devine tot mai haotică

De la preluare, Musk a redus mii de locuri de muncă la Twitter, alimentând temerile că platforma nu va fi capabilă să combată discursul instigator la ură și dezinformarea. De asemenea, o nouă abordare a verificării conturilor a deschis ușa pentru ca trolii să se dea drept mărci importante.

Musk, în vârstă de 51 de ani, încearcă să facă Twitter să fie mai puțin dependent de publicitate, orientând utilizatorii către serviciul său de abonament Blue. Dar serviciile de publicitate au generat aproape 90% din veniturile sale de 5,1 miliarde de dolari anul trecut, o bună parte din ele provenind de la Apple. Compania lui Elon Musk este dependentă de Apple.

Apple a amenințat, de asemenea, că va retrage Twitter din App Store, dar nu vrea să ne spună de ce, declara Elon Musk pe 28 noiembrie

Avalanșa de tweet-uri care critică Apple a început cu unul în care se spunea că firma “a oprit în mare parte publicitatea pe Twitter”. Musk a întrebat: “Urăsc ei libertatea de exprimare în America?”.

El a adresat apoi un tweet directorului executiv al Apple, Tim Cook: “Ce se întâmplă aici?”. Câteva minute mai târziu, Elon Musk a afirmat că Apple ar putea să scoată Twitter din magazinul său de aplicații “dar nu ne va spune de ce”.

La începutul acestei luni, Phil Schiller, director executiv Apple de multă vreme, care supraveghează magazinul de aplicații, și-a șters contul de Twitter

Momentul a ridicat semne de întrebare. A fost la scurt timp după ce Musk a restabilit contul fostului președinte Donald Trump, care fusese eliminat de pe platformă în urma atacului de la Capitoliul SUA din ianuarie 2021.

Elon Musk a declarat anterior că va crea un consiliu de conținut pentru a analiza dacă să reintroducă sau nu contul lui Trump, dar apoi a făcut această mișcare bazându-se în schimb pe rezultatele unui sondaj pe Twitter. “El spune lucrurile corecte, dar face lucrurile greșite și asta este aproape mai rău”, a spus Paskalis.

Tim Cook, de la Apple, a continuat să folosească Twitter în mod personal de la achiziția platformei de către Elon Musk. El a postat săptămâna trecută un mesaj de Ziua Recunoștinței “în care urează tuturor o zi plină de bucurie”.

Elon Musk a scris anterior pe Twitter că, dacă aplicația va fi eliminată din magazinele de aplicații Apple și Google, va realiza un telefon alternativ care poate funcționa cu platforma. Fanii ideii – și detractorii acesteia – au început să o numească “telefonul Tesla”, iar acest termen a fost în trend pe Twitter luni

Musk, care conduce și Tesla și SpaceX, a declarat că misiunea sa la Twitter este de a maximiza libertatea de exprimare. El își folosește frecvent contul personal, care are peste 119 milioane de urmăritori, pentru a critica adversarii percepuți și presa tradițională.

Elon Musk a mai spus declarat că Apple percepe taxe exorbitante pentru achizițiile din aplicații, iar luni a reînnoit această linie de atac. El a postat un meme care sugerează că ar prefera “să meargă la război” decât să plătească comisionul de 30% al companiei

Meme-ul semnalează faptul că Elon Musk ar putea lua în considerare posibilitatea de a urma calea celor de la Epic Games Inc. și de a ocoli comisioanele Apple. Când Epic a făcut o astfel de mișcare, Apple a eliminat jocul de succes Fortnite, declanșând o luptă juridică de mai mulți ani.

Dar dacă Elon Musk ar vrea să înceapă să vândă serviciul de abonament Twitter Blue prin intermediul internetului, ocolind Apple, ar putea deja să facă acest lucru. Magazinul de aplicații permite serviciilor disponibile pe mai multe platforme să folosească această abordare.

Problema ar fi dacă Twitter ar anunța soluția de rezolvare în cadrul aplicației sale sau ar adăuga un buton care să direcționeze utilizatorii către opțiunea de plată prin internet. Această mișcare ar putea risca ca Twitter să fie eliminat din magazinul de aplicații.

Într-un alt tweet, Elon Musk a sugerat că Apple a făcut cereri privind moderarea conținutului Twitter

Elon Musk a postat, de asemenea, un sondaj de tip “da sau nu”: “Apple ar trebui să publice toate acțiunile de cenzură pe care le-a întreprins și care îi afectează clienții săi”.

Controlând cele două mari magazine de aplicații mobile, Apple și Google sunt frecvent numite “duopol”, termen pe care Elon Musk l-a folosit în tweet-urile sale. Ken Buck, un republican din Colorado, a preluat această idee luni. El a citat unul dintre tweet-urile lui Musk și a declarat că SUA ar trebui să pună capăt duopolului magazinelor de aplicații înainte de sfârșitul anului. “Nimeni nu ar trebui să aibă acest tip de putere de piață”, a spus el.

Apple are reguli stricte pentru magazinul său de aplicații care limitează conținutul inacceptabil, inclusiv conținutul discriminatoriu legat de religie, rasă și orientare sexuală. De asemenea, restricționează violența prea realistă și materialele pornografice

Apple și Google au eliminat anterior rețelele sociale, inclusiv Parler, de pe platformele lor din cauza moderării inadecvate a conținutului. În cazul Parler, aplicația a fost în cele din urmă readusă în ambele magazine de aplicații după ce rețeaua socială a urmat o serie de pași pentru a se asigura că moderează conținutul.

După ce a adresat mai multe înțepături la adresa Apple, Elon Musk a promis mai multe informații despre suprimarea libertății de exprimare în “The Twitter Files”, care va fi publicat – unde altundeva? – pe Twitter. “Publicul merită să știe ce s-a întâmplat cu adevărat”, a spus el.

Îți recomandăm:

Egoista călătorie a lui Elon Musk pe Twitter

cuvinte cheie: Elon Musk Apple

Project-E
Project-E
Project-E formează o comunitate de autori ce doresc să împărtășească din experiența și cunoștințele proprii pentru a oferi o perspectivă pozitivă societății. Abordăm teme economice, vorbim despre societate, educație și despre experiențe de viață. Membrii comunității Project-E sunt profesioniști care prin exemplul propriu doresc să aducă un plus de valoare societății românești

Recente

Educatie Financiara

Asigurari

ÎȚI RECOMANDĂM

Comentarii

Project-E aplică noua politică de protecție a datelor cu caracter personal și modificările propuse de Regulamentul (UE) 2016/679. Prin continuarea navigării pe platforma noastră confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica Cookie.

Salvat!
Setări Cookie

Project-E aplică noua politică de protecție a datelor cu caracter personal și modificările propuse de Regulamentul (UE) 2016/679. Prin continuarea navigării pe platforma noastră confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica Cookie.

Cookie-urile necesare sunt absolut esențiale pentru ca site-ul să funcționeze corect. Această categorie include numai cookie-uri care asigură funcționalități de bază și caracteristici de securitate ale site-ului. Aceste cookie-uri nu stochează nicio informație personală.

  • cookielawinfo-checkbox-{nume-sectiune}
  • wordpress_gdpr_cookies_allowed
  • wordpress_gdpr_cookies_declined
  • wordpress_gdpr_allowed_services PHPSESSID

Refuz toate
Accept toate